streda 28. januára 2015

Novinky S-he Stylezone v našich DM-kách!



Pekný večer prajem!
Keď značka Sally Hansen prišla na trh s domácim gel lak setom, veľmi sa mi to zapáčilo. Neznášam lakovanie nechtov, a to, že na druhý deň sa lak začne strácat z nechtov, a je to časovo náročné. No Sally Hansen set je moc drahý tak som si ho nakoniec nekúpila.
O to viac som sa potešila keď som sa dozvedela, že značka s-he stylezone chystá podobný set, ktorý sa skladá z LED lampy, podkladu a nadlaku v jednom a z ľubovoľného s-he laku (predpokladám, že to bude fungovať aj s lakmi inej značky). Síce neviem presný dátum, odkedy by mal byť tento set dostupný, ale určite sa naňho pozriem keď budem najbližšie v DM drogérii.

1 komentár:

  1. Ja mam tuto sadu od essence (podle popisu tedy predpokladam, ze to bude podobne ;-) ) a pred chvili jsem o ni dopsala clanek na mem blogu, tak muzes kouknout ;-) celkove vyrobky i s lampou vyjdou do 1000,- - sice mi sadu prinesl Jezisek, ale uz jsem ji dlouho okukovala v Rossmannu ;-)
    http://aestylesvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť