utorok 4. novembra 2014

Vichy Dermablend make-up - recenzia


Make-up používam len málokedy, ale napriek tomu som chcela mať doma aspoň jeden aby som ho mala po ruke keď moja pleť má horšie obdobie. Môj výber padol na Vichy Dermablend, keďže jeho zloženie je celkom fajn, navyše ho spomínajú ako nekomodogénny make-up (to znamená, že neupcháva póry).


Výrobca: "Vichy korekčný make-up Dermablend predstavuje prvú kryciu textúru, ktorá sa dokonale prispôsobí pleti. Dokonalý vzhľad bez efektu masky, pleť je žiarivá a zjednotená až 12 hodín. Make-up je určený pre pleť s nepravidelnou farbou, kruhy pod očami a lokálnym začervenaním. Jemná krycia textúra obsahuje vysoko koncentrované pigmenty, zaručuje dokonalé krytie kožných nedokonalostí a veľmi dobre sa rozotiera. Je hypoalergénny a nespôsobuje akné.
Aktívne látky: 
Termálna voda z Vichy – voda z prameňa Lucas je obohatená 17 minerálnymi a 13 stopovými prvkami, ktoré jej dodávajú upokojujúce a posilňujúce vlastnosti, výrazne znižujú prejavy štípania, svrbenia a pálenia a ochraňujú pleť pred voľnými radikálmi. Nedokonalosti pleti sú úplne prekryté, pleť je bez viditeľných predelov a silných nánosov make-upu. Je zjednotená, žiarivá, vláčna, komfortná a bez efektu masky."

Balenie: Pri kúpe ho máte zabalený v papierovej krabičke. Samotný make-up je v klasickej tube bez pumpičky, čo je trošku nevýhoda, za tú cenu by mohlo mať aj krajšie balenie ale nesúď knihu podľa obalu :D. Na prednej strane nájdete logo, názov a odtieň (ja mám odtieň Nude), na zadnej strane je nejaký popis a doba spotreby (12 mesiacov). Obsahuje 30ml produktu a vyrábajú ho vo Francúzku.

Textúra: Make-up je hutnejší, ale napriek tomu sa ho dá pekne zapracovať do pleti. Ja ho nanášam štetcom Zoeva-Silk Finish. Nevytvára masku, ale výborne kryje. Zaradila by som ho k vysoko krycím make-upom, nemá problém s pehami ani vyrážkami. Pleť nezmatní, tak možno by sa nehodil pre baby s mastnou pleťou.

Farba: Na výber máte z 5 odtieňov. Ja mám odtieň 25 Nude, čo je druhý najsvetlejší, ale nie som bledulka.

Výdrž: Na tvári vydrží celý deň, nezalieza do pórov, nevytvára mapu, ani sa nestráca, ale (opakujem sa) baby s mastnejšou pleťou by s ním mohli mať problém.

Účinky: Pleť nevysušuje, nezmatní. Je to prvý make-up po ktorom na druhý deň nemám pleť v otrasnom stave, takže póry neupcháva a netvoria sa z neho vyrážky.

Dostupnosť: V lekárňach ho kúpite bez problémov, ak ho chcete vyskúšať dajú Vám tester (v lékárňach Sunpharma na 100%). Na internete ho ale zoženiete lacnejšie.

Cena: 17-25€

Spokojnosť: 3/3

Už by som mala napísať aj o produktoch s ktorými nie som spokojná :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára