piatok 14. novembra 2014

Moja zbierka nude rúžov


Nude rúže mám neskutočne rada, či je leto alebo zima, ako milovníčka výrazných očí najčastejšie siaham práve po telových kráskach. Momentálne mám doma 4 rúže tejto farby, no plánujem si zaobstarať ďalšie, a tiež sa nájdu také, ktoré som už minula, ale ešte som ich nedoplnila.


Momentálne vo svojej zbierke mám 2 rúže Catrice, 1 BarryM a 1 Dermacol. Každý z nich má iný odtieň telovej farby a tiež inú konzistenciu a finish. Swatche som Vám robila na bielu vreckovku, lebo každá sme iný typ a na každej je tá farba iná, a len takto vynikne skutočná farba.


Catrice Ultimate colour Be natural! - Je to môj obľúbenec na každodenné nosenie. Na perách je príjemný, nevysušuje keďže je hydratačný a krémový. Má veľmi prirodzenú farbu, žiadny efekt mŕtvoly. Nevydrží dlho, ale nie je problém ho naniesť znovu aj bez zrkadla, Obal má pevný, tak sa nemusíte báť, že sa Vám rozbije v kabelke.

BarryM Lip paint Pale Nude - Ďalší môj obľúbenec no tentoraz na večerné nosenie. V kombinácii s dymovým líčením vyzerá neskutočne krásne, teda skôr dá priestor očiam aby mohli vyniknúť. Má veľmi jemnučký broskyňový podtón. Konzistenciu má suchšiu a má matný finish, no napriek tomu pery nevysušuje a príjemne sa nosí.

Dermacol Lip Seduction 01 - Môj prvý a jediný rúž s ružovým podtónom. Má krásnu farbu, a matný finish, no má jednu obrovskú chybu. Je príšerne suchý a neviem ho pekne naniesť na pery, zvýrazní suché miesta (aj tie, o ktorých ani neviem). Keď ho raz miniem, určite si ho znovu nekúpim.

Catrice Revoltaire LE Nude Alarm - Neviem či má zmysel tento rúž opisovať keďže bol z limitky Revoltaire, ktorú sme mali cca. pred 2 rokmi. Keďže ho stále mám, tak to znamená, že ho moc nemusím. Nemá žiadnu chybu, len mi jednoducho nevyhovuje farba. Je až príliš hnedá pre mňa.

Tak to bolo všetko. Určite Vám odporúčam zaobstarať si Catrice Be natural! ak ešte žiadny nude rúž nevlastníte, hlavne ak ste milovníčkou dymových očí.




3 komentáre:

  1. Z těch tvých rtěnek mám akorát tu Dermacolku a já s ní naštěstí problém nemám. Nezdá se mi, že by mi zvýrazňovala vrásky a šupinky, ale je pravda, že s tím většinou problém nemám u žádných rtěnek.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšinou ho chvália, možno iba ja mám chybný kus :/

      Odstrániť
  2. Odstiny jsou pekne nude rtenku mam od NYC

    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť