piatok 28. novembra 2014

Môj Vianočný Wishlist!




Vianoce tu budú už za necelý mesiac, a naozaj ma baví čítať Vianočné wishlisty iných blogerov, tak som sa rozhodla, že spravím aj ten svoj. Z tohto si všetko na Vianoce nekúpim a nedostanem, skôr sú to také plány do budúcna, keďže hneď prvou vecou na lište je vintage kozmetický stolík, po ktorom už túžim neskutočne dlho, ale neni to najlacnejšia záležitosť, ale našla som super shop kde ich majú za dobrú cenu, ale o tom Vám napíšem keď mi dôjde stolík. Ďalej mám na lište glitre, ktoré zatiaľ nemám žiadne, a sú nevyhnutné napr. na silvestrovské alebo slávnostné líčenie. Vybrala som si 2 veci aj z Macu, korektor pro longwear a pigment, presný odtieň som si nevybrala lebo ešte neviem ktorý sa mi nude ľúbiť. Ďalej tu mám 3 štetce zoeva, ktoré by som rada vlastnila, štetce sú veľmi kvalitné a mám ich veľmi rada. Tiene Milani Bella eyes sú veľmi krásne a v budúcnosti ich chcem vyskúšať. A posledné veci sú kontúrovacia paletka od bh cosmetics, ktorú asi nikomu nemusím predstavovať a ceruzka na oči v pink farbe, ktorú zháňam už veľmi dlho. Kozmetiku si najradšej vyberám sama, pretože ja viem najlepšie čo chcem a čo mi vyhovuje. Ja som už Vianočné darčeky nakúpila skoro každému, lebo neznášam ten blázinec tesne pred sviatkami. A čo vy? Už máte nakúpené? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára