streda 12. novembra 2014

Alverde - Schneewittchen



Prinášma Vám novú limitku od kozmetiky Alverde. Kto by ju nepoznal, tak je to vlastná značka drogérie DM, ktorá sa skladá z prírodných produktov. Ja mám kozmetiku Alverde veľmi rada, zatiaľ čo som si kúpila bola som vždy spokojná (zaklopem :D). Čo sa týka limitky neviem, že v ktorých krajinách bude dostupná, ale dúfam, že všade lebo už veľmi dávno tu nebola riadna limitka od tejto značky. Produkty sa mi ľúbia, no chýbajú mi očné tiene a linka. Obaly sú veľmi krásne, elegantné pripomínajú mi MAC Viva Glam obaly, konečne nie tá nevkusná zelená čo má bežný sortiment.


Produkty: CC krém, Kabuki štetec, Rúž, Špirála, Tekutá lícenka, Biely, Transparentný púder

Update: Túto limitku v SR nebudeme mať, až v januári budeme mať novú, tak aspoň sa pokochajme.

2 komentáre:

  1. Ak bude ten červený rúž rovnaký ako na fotke a bude dostupná aj u nás, tak si ho určite kúpim. O štetci pouvažujem, od alverde som štetce neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napísala som DM na FB a odpísali mi že túto limitku nebudeme mať, v januári budeme mať nejakú inú :/ :)

      Odstrániť