štvrtok 23. októbra 2014

Miss Sporty Mono eyeshadow Star - recenzia


Značku Miss Sporty nikomu nemusím predstavovať, ich stojany sú v drogériách od nepamäti. Tejto značke som sa dlhé roky vyhýbala kvôli nepigmentovaných produktov, a okrem lakov na nechty som si od nich nič nekúpila. No keď zmenili obaly, tak ma napadlo že možno zmenili aj kvalitu, tak som vyskúšala tester a nakoniec som odniesla domov očný tieň.


Balenie: Priesvitný obal z nekvalitnej umeliny. Je okrúhly a sú na ňom strieborné písmená, na zadnej strane nájdeme informácie o produkte. Zatvára sa dobre, vyrobený bol v Číne.

Textúra: Jemne namletá, niečo medzi púdrovou a maslovitou.

Farba: Odtieň Star je biela farba, obsahuje jemné trblietky, ktoré na očiach nevidno takže je skôr matný. Pomer cena-kvalita je výborná. Tu som ho použila na celú tvár.

Výdrž: Bez podkladu nevydrží nič, no s dobrým podkladom vydrží celý deň.

Bez podkladu                      S podkladom
Dostupnosť: Kúpite v každej drogérke.

Cena: 1,60 €

Spokojnosť: 3/3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára