sobota 18. októbra 2014

HALLOWEEN - Sugar Skull makeup

Na blogoch sa už objavujú Halloweenské videá, a ja samozrejme chcem byť súčasťou tohto ošiaľu. Tento rok som sa tešila na tento "sviatok" viac ako iné roky. Zaľúbila som sa totiž do Sugar Skull motívu, tak som sa nevedela dočkať kedy sa môžem zamaskovať.
Masky Sugar Skull inak pochídzajú z Mexika a ľudia si ich malujú na sviatok Dia de los muertos. Je to dňom mŕtvych, no napriek tomu ľudia v tento deň oslavujú. Chvália život a spomínajú na zosnulých. Tancujú flamenco a pritom majú na tvári namaľované krásne masky.
Čo sa týka líčenia tak trvalo mi ho vytvoriť 2 hodiny. Bol to môj prvý pokus tak dúfam, že sa Vám bude ľúbiť, a ak by Vás zaujímal postup alebo použité produkty, tak rada Vám to doplním.
Mali by ste záujem o ďalšie Halloweenske líčenie?

3 komentáre:

  1. Strašne sa mi to páči a krásne si si to namaľovala, určite výborný nápad na Halloween! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne si si to namaľovala :) a aké produkty si na to používala? :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Na tvár som naniesla tieň Miss Sporty Star,na oči som použila ceruzku na pery Essence Femme Fatale, všetko čierne je gelová linka Maybelline a diamant som "vymaľovala" bledomodrým tieňom z paletky MUA Dusk til Down

      Odstrániť