štvrtok 9. októbra 2014

DIY - Maska na odstránenie čiernych bodiek


Čierne bodky znepríjemňujú život väčšine ľudí (nielen žien) na svete. Objavujú sa hlavne na nose, brade a čele.Vznikajú dôsledkom toho, že póry nie sú dostatočne uzavreté, a všetky nečistoty z tváre sa usádzajú do jeho vnútra. Nevyčistené póry, teda čierne bodky neskôr môžu spôsobiť vznik bolestivých vyrážok. Vytláčanie čiernych bodiek sa neodporúča (ale všetci to robíme :D), môže sa s tým narušiť pór a s tým sa zhorší jeho stav. Ja osobne s čiernymi bodkami bojujem od puberty, nemám ich veľmi výrazné ale vadí mi to. Teraz mám 23 rokov a konečne som našla spôsob ako sa ich zbaviť. Maska asi nebude vhodná pre baby s citlivou pleťou. Moja pleť je normálna, niekedy zmiešaná až mastná.

Čo potrebujeme:   - 2ČL medu
                              - 1ČL sóda bikarbóny
                              - 2 kvapky oleja Neem (keď nemáte nevadí, maska funguje aj bez neem oleja)
                              - 2 kvapky nejakého voňavého esencialného oleja (len v prípade, že Vám vadí                                         zápach Neem oleja)

Zmiešame všetky ingrediencie a nanesieme na pleť, necháme pôsobiť 10-15min. a zmyjeme (nič sa nestane ak ho budeme mať na tvári dlhšie). Med má protizápalové účinky, sóda bikarbóna odstraňuje čierne bodky, neem olej pôsobí antibakteriálne, antimykoticki a protivírovo a essenciálne olej utláča zápach neem oleja.

Mne táto maska vždy zaberie, tak dúfam, že aj Vám pomôže zbaviť sa tých hnusných čiernych bodiek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára