pondelok 1. septembra 2014

Jeseň na rukách - Yves Rocher Vernis lak na nechty - recenzia

Dnešným dňom sa začína prvý jesenný mesiac september. Jesenné počasie k nám zavítalo už oveľa skôr, a to letné sa už pravdepodobne nevráti, tak letné žiarivé farby na nechtoch vymením za tmavšie jesenné.

Moja voľba padla na Yves rocher Vernis lak v odtieni Violet electrique, ktorá je tmavá fialová. Tento lak som dostala k nákupu zadarmo, veľmi ma to potešilo, lebo som už dávno túžila po takejto farbe.

Popis výrobcu: Paleta lakov na nechty, v ktorých nájdete prirodzené, žiarivé, jemne trblietavé a intenzívne farebné odtiene. Vďaka praktickej veľkosti flakónu ich môžete nosiť v kabelke stále so sebou. Trvácne farby šetrné k Vašim nechtom.



Flaštička je naozaj veľmi malá sklenená s plastovým vrchnákom, obsahuje 3ml produktu, tak ako píše výrobca je vhodná do kabelky, ale aj na cestovanie. Štetček je otrasný tenký, nepracuje sa s ním dobre treba sa ním pohrať.

Konzistencia je dosť tekutá, vytvára čiarky ktoré je vidno aj po troch vrstvách. Neobsahuje trblietky, na nechtoch sa krásne leskne.


Čo sa týka výdrže tak tu produkt zlyhá, bez nadlaku nevydrží dlho, ako keby sa zmýva, postupne bledne.


Tu ho môžete vidieť na nechtoch. Na prsteník som dala ozdobný kamienok a naniesla matný nadlak od Essence ktorý dosť zvýraznil čiarky.


Keď sa Vám lak zaľúbil môžete si ho kúpiť v predajniach Yves Rocher za 2,50€, ako darček ma potešil, ale za svoje by som si ho nekúpila, je to produkt ktorý neurazí ani nenadchne.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára